onsdag 11 mars 2009

TV-spelsfrossa

De senaste dagarna har det ramlat in en hel hög nya spel på bibliotekets TV-spelshylla. Helst av allt skulle jag vilja ta med mig allihop hem, slänga mig ner i TV-soffan och knäppa på spelkonsolen, men det tillåter tyvärr varken min alltför fullspäckade kalender eller bibliotekets lånepolicy (ett spel per gång). Alltså överlåter jag åt er andra att testa spelen. Ni får mer än gärna berätta om de var roliga eller inte.


Nya spel till Nintendo Wii:

The Sims 2 – Pets
Läs mer
Finns spelet inne på biblioteket?

Rapala’s Fishing Frenzy
Läs mer
Finns spelet inne på biblioteket?

Shrek den tredje
Läs mer
Finns spelet inne på biblioteket?


Nya spel till Playstation 2:

Psychonauts
Läs mer
Finns spelet inne på biblioteket?

Sonic unleashed
Läs mer
Finns spelet inne på biblioteket?

Madagaskar 2
Läs mer
Finns spelet inne på biblioteket?

Råttatouille
Läs mer
Finns spelet inne på biblioteket?

Wall-E
Läs mer
Finns spelet inne på biblioteket?


Nya spel till Playstation 3:

Prince of Persia
Läs mer
Finns spelet inne på biblioteket?

MotorStorm – Pacific Rift (16+)
Läs mer
Finns spelet inne på biblioteket?


Som vanligt är det 15-årsgräns för att låna TV-spel, så se till att ta med någon förälder om du är yngre än 15. (För att låna spel märkta med 16+ måste du vara 16.)

Inga kommentarer: